Lina - den glamourösa londonstudenten

Jag kanske borde byta ut det där linahanna som står överst på bloggen, det känns ju lite tråkigt så där, inte särskillt innovativt. Den glamourösa londonstudenten känns betydligt mycket mer intressant, eller hur? Dock skulle det vara att bedra varje läsare, för trotts att jag blir väldigt smickrad av den kommentaren min vän så är jag tyvärr inte särskilt glamourös.
Speciellt inte här och nu, på ett upp och nervänt rum med tre resväskor i vägen och några travar med böcker som väntar på att läsas och uppsatser som ska skrivas. Det hade varit betydligt mycket mer glamouröst att stå med ett glas rosé på Camino tillsammans med vänner. Nåväl, vin och vänner blir det på lördag, i Kristianstad. Så härligt roligt det kommer att bli!
Back to communications and technology, what have YOU learned??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0