Lite trött någon?

Har varit full rulle sedan planet landade i Fredags kväll, så väldigt roligt, men ack vad trött jag är! Vi hade vin & räk kväll i fredags kväll, mamma, pappa och jag. gott, lungt och skönt.
Gårdagen var bra den med. Först gick vi på fotboll, Matilda, Klas, Karin och jag. Vi kollade på Mjällby-Kalmar och Mjällby vannn naturligtvis! Yey, så dagen kunde inte börjat bättre :)
Därefter åket jag fort som ögat hem till Emla för att träffa tjejerna och dricka vin. Och mysa lite med lilla Victor förståss, den lilla fina plutten. Han gillar för övrig tant Lina skarpt och gosade så fint så han somnade! Tillbaka till tjejerna så begav vi oss ut i Kristianstadnatten, Banken närmare bestämt, men hujedanmej så tradigt där var, visst var det skoj att tragga med Emla, Linda och Jennie men medelåldern på 18 år fick mig att känna mig såååå gammal! Visade inte ens leg.. Jaja, nästa lördags utgång blir trevligare, i Köbenhavn närmare bestämt!


 

Tyvärr ligger min kamera glömd uppe hos Emla och Dennis så den här bilden är skamlöst snodd från Emlas blogg


Kommentarer
Postat av: Emelie

Din lille tjuvis där!

2011-04-25 @ 19:50:39
URL: http://marsipanemla.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0