hard work work!

Det här med att spendera dagarna i bibblan börjar bli en vana. Överskattade mig själv ganska mycket i förrgår när jag trodde att jag skulle bli klar med första utkastet, håhåjaja. Och visst blir det mycket bättre av att skuta upp tiden och blogga i stället. Jaja bara att sätta fart igen!
Och så måste jag vara lite kaxig, fick mitt högsta betyg sedan jag började på LMBS igår, i kvantitativ analys! Har absolut ingen aning om hur det gick till (eftersom ämnet är ungefär lika roligt som det låter..), men, det innebär att jag kan gå till tentan skriva mitt namn på pappret och gå därifrån utan att svara på något och ändå klara kursen! Det känns bra:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0