roligare än plugg!


Andra klänningen från vänster, den vill jag ha! Tack!

 

Bilderna är från the met ball i New York och kollaget har jag lånat från min gamla klasskompis Sibels hemsida malmostreetstyle.se. Sjukt häftigt det här att hon skapat ett företag och hemsida runt det hon gillar, mode. Skulle också vilja göra något mer kreativt en dag, fram tills dess följer jag vad hon har för sig på hemsidan, kolla in den!

 

Förutom härliga Sibel är det såklart kul att ha koll på vad alla andra har för sig från gamla klassen, och många går det riktigt bra för! Några har startat eget företag, en jobbar på IKEA, en annan gör karriär inom telefon branschen en tredje B2B försäljare för någon sorts maskiner (rengöring?), nästa jobbar för Värmebaronen, och själv sitter jag i England för att bli bättre på PR.  Vad mycket olika saker det kan bli av folk trots att man utbildat sig till exakt samma sak :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0